Δυσκολεύει η κατάσταση με τα σχολεία στην Εύβοια.
Μέσα σε λίγες ημέρες έχουν κλείσει 11 τάξεις σχολείων λόγω κορονοϊού. Μία κατάσταση που προβληματίζει τους γονείς μιας και από αύριο Δευτέρα ανοίγουν και τα γυμνάσια.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεύθυνσης Πρωτοβαθμίας Εκπαίδευσης Εύβοιας, κλείνουν τέσσερις τάξεις λόγω επιβεβαιωμένων κρουσμάτων κορονοϊού σε μαθητές.
Σε σύνολο είναι 10 τα σχολεία που κλείνουν στη Χαλκίδα λόγο κορονοϊού και ένα σχολείο εκτός Χαλκίδας!
