Με τον υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη θα συναντηθεί
εντός των ημερών η δήμαρχος Χαλκιδέων Έλενα Βάκα
για να συζητηθεί η κατασκευή κλειστού κολυμβητηρίου στην Χαλκίδα,
ένα έργο το οποίο κρίνει απαραίτητο για την πόλη η δήμαρχος
αφού πρόκειται για μια σημαντική αθλητική υποδομή
την οποία έχει ανάγκη η πόλη μας.
