Ο Δήμος Χαλκιδέων
σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ και την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
τις τελευταίες 10 ημέρες έχουμε πραγματοποιήσει περισσότερους από 3.500
δειγματοληπτικούς
ελέγχους, είτε σε πεζούς είτε μέσα από τα αυτοκίνητα.
Δήλωσε η δήμαρχος Χαλκιδέων
Έλενα Βάκα επισημαίνοντας ότι αυτό συνέβαλε πάρα πολύ στον έλεγχο της
υγειονομικής
κατάστασης και βέβαια στην αποτροπή της περαιτέρω διασποράς του ιού.
