Έκτακτη Επικαιρότητα
latest

728x90

header-ad

468x60

14 ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΤΡΙΑ

 


Τα ενεργά κρούσματα κορωνοϊού στον Δήμο Ερέτριας είναι 14 σύμφωνα.

Σύμφωνα με τον Δήμο Ερέτριας, ένα άτομο νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Χαλκίδας ενώ τα κρούσματα αυτά είναι το συνολικό άθροισμα όσων διαγνώσθηκαν θετικοί τις τελευταίες 14 μέρες.

Η Δημοτική Αρχή είναι σε συνεχή επαφή με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, τον ΕΟΔΥ και την Πολιτική Προστασία και κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό να περιορίσει στο ελάχιστο την πανδημία.

Ένα κρούσμα στον Μαλακώντα

Μέχρι σήμερα κρούσμα έχει παρουσιασθεί μόνο στο σχολείο του Μαλακώντα όπου
εφαρμόσθηκαν οι ενδεδειγμένες ενέργειες όπως κλείσιμο σχολείου για δύο ημέρες και απολύμανση.

 

« PREV
NEXT »