Πιο συγκεκριμένα η Δήμαρχος Χαλκιδέων Έλενα Βάκα δήλωσε τα κάτωθι: “Με γνώμονα πάντα την υγιεινή και την ασφάλεια των εργαζομένων μας, και την προστασία των δημοτών μας, διενεργούμε εξετάσεις ταχείας ανίχνευσης του κορονοϊού, κατά τακτά χρονικά διαστήματα σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου μας. Ευχαριστούμε τον ΕΟΔΥ, το ιατρικό και νοσηλευτικό του προσωπικό, που μας στηρίζει στην προσπάθειά μας αυτή.”
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
Ήρθαν τα πρώτα χιόνια στην Εύβοια [Φωτογραφία]
Το χιόνι έπεφτε πυκνό τις προηγούμενες ημέρες στη Δίρφυ. Ντύθηκε στα λευκά η κορυφή του βουνού μιας και για αρκετές μέρες χιόνιζε στον δρ...
